Newsroom

Storia, cel mai premiat brand imobiliar din România, cu 43 de trofee internaționale și locale

Cu un total de 43 de trofee internaționale și locale, Storia se impune ca lider de excelență în creativitate, fiind cel mai premiat brand imobiliar, la festivalurile de marketing și comunicare, prin toate campaniile desfășurate de la lansare până în prezent.

Toamna aceasta, la palmaresul Storia s-au adăugat noi premii GOLD, acordate atât de de jurii de specialitate internaționale, cât și locale.

În cadrul festivalului de creativitate Golden Drum din Slovenia, Storia a primit GOLD în categoria Innovative Use of Technology, pentru platforma T.R.A.I. by Storia, un instrument a cărui importanță a fost recunoscută pe piață, atât prin utilizarea sa în căutările imobiliare, de către consumatori, cât și prin aprecierile specialiștilor în marketing și tehnologie.

Pe plan local, la Webstock, festivalul care oferă recunoaștere proiectelor inedite și campaniilor creative realizate în mediul online românesc, Storia a primit AUR în categoria Best Integrated Digital Campaigns, pentru campania „Claritate în imobiliare”. Această categorie premiază campaniile integrate, care au inclus cel puțin 2 canale digitale distincte (social media, display, PPC, newsletter, mobile, interactive media, noi tehnologii etc). Studiul de caz a evidențiat tacticile, canalele de comunicare și atingerea obiectivelor, aliniate la filosofia brand-ului și la strategia de comunicare/marketing.

ARGINTUL în categoria Best Content Marketing Campaigns, pentru campania Storia – „Claritate în imobiliare” , a fost acordat, conform criteriilor competiției, pentru un conținut creativ, bine conturat, de o calitate deosebită, reușind să se diferențieze de competitorii din festival prin  strategie, planificare, creativitate, integrare, relevanță față de target.

AURUL în categoria Special Projects a fost obținut de campania T.R.A.I – „Află cum e viața în cartier” , avându-l ca protagonist pe comediantul Costel. Conform competiției, acest proiect s-a încadrat printre cele atipice, unice, cu o idee puternică și o implementare în mediul digital ieșită din comun. 

Pentru toate categoriile, juriul Webstock a evaluat: atingerea obiectivelor, pornind de la contextul și provocările pieței, definirea publicului țintă, strategia utilizată pentru atingerea obiectivelor, ideea creativă, abordarea creativă și utilizarea canalelor media, integrarea brandului în campanie și impresia generală pe care campania o oferă, prezentarea rezultatelor campaniei și a modalității de evaluare.

Echipa de marketing Storia investește constant în brand, atât resurse creative, cât și resurse pragmatice, care asigură vizibilitate pentru proiectele inițiate. Recunoașterea eforturilor susținute ale echipei vine sub diferite forme, prin intermediul acestor premii de festival, precum și prin numărul de utilizatori ai platformei, care este într-o permanentă creștere, lună de lună. Astfel, publicul acordă distincția care ne onorează cel mai mult: faptul că au încredere că Storia este locul unde își găsesc proprietățile dorite și ajung CLAR acasă.  

Scris de:

Recomandările noastre

Analiza pieței imobiliare din România în iunie 2024 – date publice

Vezi analiza

Analiza pieței imobiliare din România în primele 6 luni ale lui 2023 | AGENT EXPERT

Vezi analiza

Precizia datelor în avantajul tău

Vezi analiza

Noutăți pe piața imobiliară din România în decembrie 2024

Vezi analiza

Storia, cel mai premiat brand imobiliar din România, cu 43 de trofee internaționale și locale

Vezi analiza

Analiza pieței imobiliare în noiembrie 2023 | Date proprii

Vezi analiza